Skin Defense Cream 150 ml 4122P

לשימוש מקצועי בלבד

נפח

150 מ"ל

שימוש

לשימוש ביתי
לשימוש מקצועי

קרם עשיר להורדת גירויי העור

כאשר מנגנוני ההגנה של העור נחלשים, העור נהיה פגיע, חשוף להשפעות של קרינה סולארית, הרדיקלים החופשיים ושל הזיהומים הסביבתיים. כתוצאה מכך העור סובל מאדמומיות, גירויים, נקבוביות פעורות. Skin Defense Cream הינו פתרון יעיל לחיזוק תפקודו של מנגנון ההגנה הטבעי של העור ולשיקום של המחסום האפידמלי. הנוסחה הייחודית העשירה, מבוססת על כמות גבוהה של הידרוליפידים, פותחה במיוחד לטיפול בעור רגיש ומגורה. הודות לחומרים הפעילים המיוחדים, הקרם משקם ומשחזר את רמה הליפידית הפגומה ומחזק את המגן הטבעי של העור. אדמומיות וגירויים של העור נעלמים במהירות, העור הופך לרך וגמיש ועמיד מפני הופעתם של גירויים חדשים. מובטחים בצורה מיטבית התאוששות מהירה ושיקום העור מהפגיעות הקודמות.

Skin Defense Cream הינו תכשיר מושלם לטיפול בעור רגיש ומגורה.

הפעולות העיקריות:

  • משחזר את הרמה הליפידית של העור
  • מחזק את מנגנוני ההגנה הטבעיים של העור
  • מפחית גירוי ומונע הופעת גירויים חדשים
  • מגן מפני מכלול רחב של המפגעים הסביבתיים

המלצות לשימוש:
תכשיר אוניברסלי לכל סוגי העור כולל עור גברי. מושלם בטיפולים משקמים לעור רגיש, מגורה ודרשני.

רכיבים פעילים עיקריים:

  • תמצית ענבים: מכילה פרואנתוציאנידים, פוליפנולים, רזרבטרול שמעכבים השפעת רדיקלים חופשיים  ונוגדי דלקת. הם מגנים על דופן הנימים ומפרים את גמישות העור, מחדשים קולגן, משפרים את זרימת הדם הפריפריאלית ומעכבים האנזימים המפרקים את הקולגן, את החומצה ההיאלורונית הטבעית בעור ואת האלסטין. הפרואנתוציאנידים הנמצאים בענבים נוגדי דלקת, נוגדי דלקת ניוונים, נוגדי אלרגיה, ומונעים את הזדקנות העור. בנוסף תמצית ענבים מכילה ויטמין E החיוני להחלמה ושיקום העור.
  • חומצה היאלורונית: חומצה היאלורונית הינו חומר דמוי ג'ל סמיך ומיוצר באופן טבעי בגופנו.
  • סטיארט: חומר טבעי אקולוגי שמגבש ומחזק את שכבת הליפידים.
  • אלפא-ביסבולול: בעל תכונות אנטי-דלקתיות, אנטי-בקטריאליות, אנטי-חיידקיות, אנטי-פטרייתיות. מרגיע, מוריד ומונע ביעילות אדמומיות וגירוד.
  • סקוואלן: זהו נוזל חסר צבע וריח לא מסיס במים. שומן טבעי, המצוי בעור שלנו, הן בסבום (בחלב) והן ברקמת העור.  הוא מהווה כ-10% מהסבום האנושי, ו-11% נוספים מרקמת עור הפנים.  חשיבותו רבה: הוא יוצר מעטה אנטי חיידקי, אנטי וירלי ואנטי פטרייתי על פני שטח העור, ובכך מגן עליו מזיהומים. סקוולאן משמש גם כנוגד חמצון והוא גם מתגבר את מערכת החיסון. הוא לחותן טוב, מסייע מפני איבוד מים מהעור. מריחתו החיצונית עוזרת לשחזר את מלאי השומנים הטבעי בעור.  זה מעולה בפרט לעור שנשטף הרבה או נחשף לשמש, וסובל מפגיעה במאגר השומנים הטבעי. בנוסף, הסקוולאן מצויין לבעלי עור יבש. עם הגיל, העור מייצר פחות סבום ומכיל פחות שומנים, כך שהחומר יכול לתרום לעור הבוגר ולשחזר חלקית את מלאי המרכיב הזה. סקוולאן הוא מרכך טבעי של העור.  הוא נספג מהר בעור ומקנה לעור רכות וחלקות ללא תחושה שמנונית. הוא מעדן  מראה של קמטוטים ומעניק ברק יפה לעור.
    בקרמים של הסדרה נמצאת נגזרת שמופקת משמן זית. ההשפעות של סקוואלן על העור שימור לחות בעור, סיוע בריפוי פצעים, קטילת חיידקים, ריכוך עור, הפחתת קמטים קטנים, ספיגה מהירה בעור והגברת יכולת ההתפשטות של שמנים צמחיים על העור.

אופן השימוש:
השימוש לפי פרוטוקול טיפול של בעל/אשת מקצוע. שימוש חסכוני ביותר, יש להשתמש בכמויות קטנות בלבד.

אולי גם יעניין אותך...